طراحی سایت در کرج

فناوری و اطلاعات

طراحی سایت در کرج

۱ بازديد

طراحی سایت در کرج یکی از مهم ترین و بهترین مرجعی است که می توانید برای معرفی کسب و کار خود به تیم افرندوب بسپارید. تیم افرندوب برای راحتی شما عزیزان که قصد معرفی کسب و کار و محصولات خود را دارید به دفتر تیم افرندوب در کرج مراجعه کرده و تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت به ساخت و به راه انداختن صفحاتی از سایت گفته می شود که  با استفاده از کد نویسی و استفاده از زبان های مختلف و قالب های مدرن و مختلف برای معرفی کسب و کاری و حرفه های مختلفی انجام می شود. در گذشته برای طراحی سایت از زبان های HTML  استفاده می شد .

ولی با پیشرفت تکنولوژی و وب سایت ها برای نوشتن وب سایت و طراحی سایت از زبان CSS مور استفاده طراحان سایت قرار می گیرد. طراحی سایت متشکل شده از صفحاتی از وب سایت که با استفاده از تولید محتوای درست و مفید ، طراحی گرافیک بالا و استفاده از قالب های مناسب و خوب و رعایت اصول مهم سئو مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

ابزار های طراحی سایت در کرج

مهم ترین و اساسی ترین ابزاری که برای طراحی سایت در کرج نیاز است در دسترس باشد کامپیوتر است که به حدی باشد که بتوانیم برنامه های کد نویسی و گرافیکی را داشته باشیم.

طراحی سایت در کرج

انواع طراحی سایت در کرج

سایت ها به دو دسته تقسیم می شوند سایت های استاتیک و سایت های داینامیک. هرکدام از این سایت ها دارای ویژگی ها ، اصول و قوائد خاصی هستند که برای درست کردن هر کدام از سایت ها نیاز به رعایت آن هاست.

طراحی سایت استاتیک

برای نوشتن سایت استاتیک تغییرات توسط مدیر سایت نمی توان انجام شد و برای انجام تغییراتی که میخواهید برای سایت اعمال شود حتما باید یک طراح سایت از سایت پشتیبانی کند. در حال حاضر با پیشرفت سیستم های به روز به دلیل مدیریت محتوا ، وردپرس ، استفاده از وردپرس کمتر شده است. این نوع سایت ها معمولا برای معرفی سایت هایی که کسب و کار کوچک دارند و معرفی شرکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. برای سایت استاتیک از فرانت اند استفاده می شود.

به دنبال طراحی سایت ارزان و اختصاصی هستید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت داینامیک

برای ساخت سایت های داینامیک یا همان پویا نمایی از فرانت اند و بک اند استفاده می شود. برای پویا نمایی وب سایت از فرانت اند استقبال می کنند. پویایی سایت به این معناست که برای ایجاد تغییرات مدیر سایت دسترسی کافی و لازم را دارد. در صورتی که محتوایی مفید و تازه در دسترس داشتید و می توانید هر زمانی که خواستید در سایت تغییرات را ایجاد کنید. برای استفاده ازاین سایت ها معمولا سایت های خبری و مجله ای استقبال می کنند.

طراحی سایت در کرج1

شروع طراحی سایت در کرج

در حال حاضر تمامی کسب و کار هایی در در تلاش اند کسب و کار پر رونقی داشته باشند نیاز به ایجاد و بسایت دارند تا کسب و کار خود و محصولاتی که در دسترس دارند را معرفی و ارائه دهند. اکثر افرادی که کسب و کار سنتی داشته اند در حال حاضر به کسب و کار آنلاین و طراحی سایت در کرج روی آورده اند. برای شروع کسب و کار آنلاین باید مراحلی را طی کنید تا یک سایت موفق و مفید داشته باشید.

یادگیری و مراحل طراحی سایت در کرج

برای طراحی و به راه انداختن یک وب سایت نیاز است مراحلی را انجام دهید. تا یک سایت بی نقص و پر مخاطب داشته باشید. طراحی وب سایت به معنای طراحی ، ساخت . راه اندازی یک وب سایت نوپا و جدید و یا بهینه سازی یک وب سایت قدیمی است. مراحل طراحی وب سایت در زیر به توضیح آ ن پرداختیم.

مرحله اول طراحی وایر فریم

ابتدای کار باید به نوع سایت و نیازی که کاربر از ما دارد را در نظر بگیریم. این مرحله کشیدن نقشه کلی از صفحاتی که در سایت قرار می گیرد مشخص کردن جایگاه سایت و طراحی دکوراسیون المان ها و اجزای مختلف سایت می باشد. مرحله اول از طراحی سایت در کرج  را وایر فریم می گویند.

مرحله دوم طراحی گرافیک سایت

پس از تعیین جایگاه ها و اجزای عناصر سایت باید شروع به طراحی سایت در کرج کنیم. در این مرحله با توجه به کسب و کاری که قرار است راه اندازی کنیم و نرم افزار هایی که برای انتخاب رنگ و گرافیک سایت مورد استفاده قرار می دهد را بررسی می کنیم. البته سایتهای بسیاری هستن که طرح های گرافیکی بیسیاری را بصورت پولی یا رایگان در اختیار مردم میگذارند از جمله نایس پیج که میتونید اونجا طرح های مختلفی رو پیدا کنید.

مرحله سوم کدنویسی و برنامه نویسی

باتوجه به نیاز صاحب سایت و سایت طراحی شده استفاده از کد نویسی و برنامه نویسی با روش های متفاوتی که برای مدیریت سایت استفاده می شود. ورد پرس و طراحی با فریم ورک اختصاصی نوعی سسیتم مدیریت محتوا است که برای برنامه نویسی و یا کد نویسی مورد استفاده قرار می گیرد. تصمیمی که براساس هزینه ها  و خواسته صاحب سایت در نظر گرفته می شود تاثیرگذار است.

مرحله چهارم راه اندازی سایت

پس از انجام مراحل قبل برای به راه انداختن سایت و وارد کردن به سطح جهانی نیاز است مرحل کوچک دیگری را طی کنید. تهیه هاست و انتخاب دامنه خوب موجب می شود سایت به خوبی در موقعیت مناسب قرار دهد و دسترسی مردم به سایت راحت و بی دردسر باشد.

زبان هایی برای طراحی سایت در کرج

زبان های برنامه نویسی در تمامی حوزه های وب خوب و مناسب است ولی یادگیری تمامی زبان ها غیرممکن است به همین عنوان برای یادگیری زبان برنامه نویسی بهتر است اول حوزه تخصصی خود را آموزش ببینید و تسلط کافی را در آن داشته باشید. برای یادگیری زبان های برنامه نویسی می توان از دو دسته که تقسیم بندی قرار گرفته است کمک گرفته و استفاده کنید.

    • سمت کاربر

 

    • سمت سرور

 

سمت کاربر شامل زبان هایی است که به ظاهر سایت مرتبط است و ارتباط مستقیمی با کاربر دارند. مثل: CSS, HTML, JAVA SCRIPT,….

سمت سرور شامل زبان های PHP است که به ظاهر سایت مرتبط نیست و به سرور هایی که به سایت داده می شود ارتباط دارد.

طراحی سایت در کرج2

وظایف طراح سایت در کرج

وظایفی که طراحان سایت انجام می دهند بستگی به مرحله ای از سایت است که درحال طراحی آن هستند. برای طراحی یک سایت حرفه ای باید دو تیم انتخاب کنیم. یک تیم که برای انجام فرانت اند تخصص دارد و دیگری در زمینه بک اند متخصص است.

فرانت اند

کد هایی که توسط کاربران دیده می شود ، کد های فرانت اند نام دارند. فرانت اند همان کد های سمت کاربر است. تمام کد هایی که برای ظاهر سایت نوشته می شود وظیفه فرانت اند می باشد. برای پیشرفت و تسلط به فرانت اند از برنامه نویسی CSS, HTML, JAVA SCRIPT  استفاده می شود. برای استفاده از پروژه های بزرگ و پر قدرت نیاز است از فرانت اند استفاده شود.

بک اند

سایت بک اند در واقع همان کدهایی است که سمت سرور هستند. که برای کاربران قابل نمایش نیست. بخش هایی که برای ساختار و قسمت های اصلی کد نویسی انجام می شود همگی در این بخش هستند. برای استفاده از کدنویسی و تمامی امکانات و خدمات سایت به عهده سایت بک اند است و به زبان های PHP, PHAYTON, ASP نوشته می شود.

هاست برای سایت در کرج

هاست فضایی است برای قرار گرفتن سرور در سایت . برای انتخاب هاست دو مدل وجود دارد.هاست لینوکسی و ویندوزی. هرچه محتواها و اطلاعاتی که در وب سایت بیشتر باشد هزینه هاستی که انتخاب و تهیه می کنید بیشتر است و البته هزینه سایت با توجه به امکانات و خدمات سایت متغییر است.

نام دامنه در سایت کرج

نام دامنه سایت همان آدرس  سایتی است که کاربران آن را در گوگل سرچ می کنند. برای ساخت یک سایت نیاز به نام دامنه است که آن را توسط ثبت کنندگان دامنه انجام می دهند. دامنه ها دارای انواع مختلفی هستند بنام های .org, .net, .info, .ir که معروف ترین نام دامنه .com می باشد.

قیمت طراحی سایت در کرج

هزینه هایی که برای طراحی سایت در کرج انجام می شود باتوجه به امکاناتی که طراحان سایت برای سایت انجام می دهند ، متفاوت اند. هزینه های طراحی سایت بستگی به عوامل زیر دارد:

    • قیمت طراح قالب وب سایت

 

    • دسترسی وب سایت

 

    • هاستینگ

 

    • نام دامنه سایت

 

    • سرعت بارگذاری سایت

 

    • پشتیبانی سایت

 

    • زبان سایت

 

    • کنترل پنل سایت

 

    • درگاه پرداخت

 

    • افزودن پلاگین ها

 

    • تولید محتوا و سئو

 

طراحی سایت در کرج 3

شغل های طراحی سایت در کرج

شغل طراحی سایت یکی از شغل هایی است که نیاز مردم به این شغل بیشتر و بیشتر می شود. شغل طراحی سایت شغلی است پر از ایده و خلاقیت که برای طراحی سایت انجام دهد. طراح سایت ابتدا باید ظاهر سایت را طراحی کند و ایده و جذابیتی که در فکر خود دارد را در طراحی سایت پیاده سازی کند. سپس با استفاده از نرم افزار های مورد نیاز ایده را در سیستم پیاده سازی و کد با استفاده کد نویسی به طراحی سایت جان دهد.

شغل های مرتبط با طراحی سایت

    • طراح گرافیک یا گرافیست

 

    • متخصص دیجیتال مارکتینگ

 

    • وردپرس کار

 

 

هزینه طراحی سایت در کرج

هزینه ای که برای پرداخت پروژه قرار می دهید ، بستگی به امکاناتی که برای طراحی سایت در کرج انجام می دهید دارد. هرجه امکانات طراحی سایت بیشتر و با کیفیت تر باشد مبلغ بیشتری هم باید بابت هزینه طراحی سایت پرداخت کنید. البته پرداخت هزینه در طراحی سایت هایی که شرکت های مختلف انجام می دهند متفاوت است ولی با ارتباط با مشاوران تیم افرند متوجه خواهید شد با کیفیت ترین و بهترین طراحی سایت را دریافت خواهید کرد و مبلغی کاملا منصافه پرداخت می کنید.

سخن آخر 

با مطالعه این مقاله اطلاعت کاملی از طراحی سایت ، انواع طراحی سایت ، مراحل انجام طراحی سایت در کرج از ابتدا تا انتهای طراحی سایت و تمامی امکاناتی که طراحان سایت برای طراحی سایت انجام می دهند را می توانید آشنا شید. تیم افرند وب یکی از حرفه ای ترین و با اعتبار ترین تیم طراحی سایت است که می توانید برای معرفی کسب و کارتان طراحی سایت خود را به تیم افرند وب بسپارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.